Методика Л.В. Шелестової

/Files/photogallery/773/697233_20131121083325_600x600.jpg

В нашому ДНЗ проводиться експериментальна діяльність з впровадження розвивального читання за методикою Л.В. Шелестової.

Проблема навчання читання є предметом постійного обговорення серед науковців та практиків. Значна частина педагогів-дошкільників переконана, що навчання грамоти, в тому числі і читання, необхідне дошкільникам. Згідно з базовим компонентом дошкільної освіти, навчання читання не є обов’язковим для дітей дошкільного віку. Однак, за бажанням дитини, батьки і вихователі можуть навчати дитину читати уже в дошкільному віці.

У дошкільній педагогіці доведено: навчати дітей треба в ігровій формі. Проте на практиці так буває не завжди. Авторська методика навчання читання Л. Шелестової спрямована, з одного боку, на інтелектуальний, мовленнєвий розвиток дітей, розвиток чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо, задоволення вікових потреб, з іншого – на навчання малюків читання, але не з метою підготовки до школи і набуття високої техніки цього виду діяльності, а задля формування позитивної мотивації, отримання позитивних емоцій від процесу діяльності, прищеплення любові до читання.

Вихователі дошкільних груп продовжують впроваджувати в практику методику розвивального читання під керівництвом Л.В. Шелестової – кандидата педагогічних наук, старшого співробітника інституту проблем виховання НАПН України. Дошкільнята навчаються читати з 3 років тому що раннє оволодіння читанням – це можливість швидкого інтелектуального розвитку дитини, активізації пізнавальних процесів.

/Files/photogallery/773/1.jpg/Files/photogallery/773/2.jpg/Files/photogallery/773/3.jpg/Files/photogallery/773/4.jpg

Методика раннього читання ДНЗ№29 "Барвінок".mpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.