Вчитель- логопед старшої логопедичної групи "Білочка" Новохацька Ірина Іванівна Спеціаліст І категорії Освіта: повна вища | Вчитель - логопед середньої логопедичної групи "Малятко" Семенченко Жанна Анатоліївна Спеціаліст ІІ категорії Освіта: повна вища | Вчитель - логопед старшої логопедичної групи "Ромашка" Ляшок Ангеліна Олегівна Спеціаліст Освіта: не повна вища |
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ | ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ | ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ |
Нормативно - правова база:
Завдання вчителя - логопеда в ДНЗ:
Вікові показники мовленнєвого розвитку дитини:
Коли слід звернутися до вчителя-логопеда
Корисні поради вчителя-логопеда:
Мовленнєве виховання дитини в сім'ї
Порушення мовлення у дітей часто буває серйозною перепоною для успішного навчання в школі. Труднощі в оволодінні читанням та письмом пов’язані з мовленнєвими вадами, тобто, коли у дітей порушена звуковимова, розрізнення звуків і їх сполучень на слух (порушення фонематичного слуху) але ще більше ускладнює можливості дитини в оволодінні грамотою недостатньо розвинена лексико-граматична будова мовлення. переглянути
Як розвивати мовлення дитини
Про логопедичну групу
В Україні поширена система логопедичної допомоги дітям дошкільного віку. Головна мета корекційного навчання – виховання у дітей правильного, чіткого, виразного мовлення з урахуванням лексичної та граматичної будови мовлення.переглянути
Коментарi