Методична робота

/Files/images/Безымяннытй.jpg/Files/images/Безымянный3.jpg/Files/images/Безымянный2.jpg/Files/images/Безымянный1.jpg






Дошкільний навчальний заклад діє згідно з:

Конституцією України, Конвенцією «Про права дитини», Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про дорожній рух», «Про охорону дитинства», «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», «Про забезпечення санітарно - епідеміологічних норм», постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.03 р. №1380 «Про ліцензування освітніх послуг», Концепцією дошкільного виховання в Україні, Статутом ясел - садку, «Колективною угодою між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом», Правилами внутрішнього розпорядку, Посадовими інструкціями, «Положенням про порядок здійснення інноваційної діяльності», оновленим Базовим компонентом дошкільної освіти України.

У яслах – садку функціонує 13 груп: 2 групи для дітей раннього віку, 3 – корекційні для дітей з порушенням мовлення та 8 садових груп.

До послуг малят різні режими перебування в дитячому садку: протягом повного дня, тільки під час навчання з короткотривалим відвідуванням.

Заклад працює за програмами:
- Програма розвитку дитини дошкільного віку „Українське дошкілля”;
- Авторська методика навчання дітей раннього читання Л.В.Шелестової „Вчимося читати”.

У закладі сформувалась модель оптимальної взаємодії всіх спеціалістів, об'єднаних єдиною професійною метою, які допомагають у реалізації медико – педагогічного супроводу дитини.
Створена система оздоровчих та фізкультурних заходів першочерговим вважала завдання щодо формування у дітей мотивації здоров'я і поведінкових навичок здорового способу життя.
Ще одним з пріоритетних завдань у роботі нашого закладу є розвиток творчих здібностей дітей.

З метою удосконалення навчально-виховного процесу використовуємо авторські програми та методики, педагогічну спадщину педагогів.

Педагоги в ході навчально – виховного процесу цілеспрямовано, послідовно реалізовувують завдання, які підбирали за програмами „Українське дошкілляі” , спрямовують їх на розвиток тих чи інших здібностей дітей, їх життєвої компетенції, виховання культури поведінки, доброго смаку, створення естетичної обстановки у всіх видах діяльності та побуті.

Всі педагоги систематично працюють над вдосконаленням своєї фахової майстерності, відвідують постійно діючі семінари, упроваджують перспективний педагогічний досвід.

У дошкільному закладі вихователями всіх вікових груп проводиться робота з сім’єю відповідно до умов життя, складу сім'ї психологічного клімату.

Враховуючи досягнення і перспективи розвитку, проблеми дошкільного закладу на 2021–2022 н.р. педагогічний колектив ДНЗ № 29 визначає такі пріоритетні напрямки діяльності:

1. Організувати роботу педагогічного колективу на забезпечення системного підходу до охорони житя і збереження здоров'я дітей, шляхом створення безпечного розвивального середовища та налагодження системи роботи з безпеки життєдіяльності з педагогами, дітьми та батьками.

2.Активізувати роботу з національно - патріотичного виховання дошкільників, поглибити роботу з формування досвіду моральної поведінки та соціальної компетенції у дошкільників шляхом музичного виховання.

3. Формування економічного виховання дітей старшого віку, як важливого чинникаорганізації відносин з навколишнім світом.

4.Розвиток мови й мовленнєвого спілкування у дітей дошкільного віку засобами художньої літератури.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.