Написання літери А | | Це завдання - перший крок до написання букв української абетки та здобуття навичок красивого почерку. Спочатку дитина з'єднує пунктирні лінії, щоб попрактикуватися в здобутті навичок дрібної моторики, необхідних для подальшого написання букви «А». Потім для практики дитина кілька разів пише букву «А» за допомогою пунктирних ліній. І, нарешті, пише букву «А» повністю самостійно в спеціально відведеному місці. | Завантажити |
Математична піраміда рівень 1 | | Це завдання надає можливість поєднати розвиток логічного мислення й уваги дитини із тренуванням навичок усного рахунку, додавання та віднімання. Завдання має форму головоломки, отже, вимагатиме ретельного аналізу та зосередження. Ознайомившись із принципом, за яким побудовані математичні піраміди, дитина має зробити обчислення та заповнити всі кружечки кожної з них. Для цього їй потрібно додавати два сусідніх числа, а їхню суму записувати в кружечку над ними, або ж рухатись зверху вниз і, відповідно, віднімати потрібні числа. | Завантажити |
Головоломка знайди слова "Моя школа" | | Запропонуйте вашому першокласнику розгадати цю просту головоломку та знайти зашифровані в ній 14 слів, що мають відношення до навчання в школі? У кожному рядку цієї головоломки потрібно знайти і обвести ручкою одне слово, а після цього закреслити це слово в списку, який знаходиться внизу сторінки. Завдання допоможе дитині дізнатися написання деяких слів, розвивати уважність, а також попрактикуватися в читанні. | Завантажити |
Який малюнок наступний №1 | | Це завдання є відмінним помічником у розвитку логічного мислення дитини, адже під час його виконання вона використовуватиме такі логічні прийоми, як аналіз, синтез, порівняння тощо, визначатиме певні принципи та робитиме обґрунтовані умовиводи. У завданні дитині необхідно для кожного із рядків визначити принцип, за яким розташовані його малюнки, тобто їх певну повторювальну послідовність, яка відтворюється протягом усього ряду. Потім домалювати малюнок, який за логікою та, відповідно, знайденим принципом має бути наступним. | Завантажити |
Вивчаємо місяці й пори року | | Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року. Оскільки завдання має форму розмальовки, виконуючи його, дитина тренуватиме увагу, дрібну моторику та зорово-моторну координацію, а також, з огляду на відсутність кольорового зразка для розмальовування, вона матиме змогу тренувати пам’ять, мислення та вчитися самостійно підбирати відповідні кольори. | Завантажити |
Написання літери Б | | Це завдання - перший крок до написання букв української абетки та здобуття навичок красивого почерку. Спочатку дитина з'єднує пунктирні лінії, щоб попрактикуватися в здобутті навичок дрібної моторики, необхідних для подальшого написання букви «Б». Потім для практики дитина кілька разів пише букву «Б» за допомогою пунктирних ліній. І, нарешті, пише букву «Б» повністю самостійно у спеціально відведеному місці. | Завантажити |
Тренуємо логіку: "Житла тварин" | | Це завдання призначене для маленьких дітей, які вчаться міркувати й робити перші обґрунтовані висновки. Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення живих істот, праворуч – зображення різних видів житла. Дитині треба подумати та з’єднати лініями кожну істоту з тим місцем, де вона зазвичай мешкає (жабеня – озеро, собака – будка, кішка – будинок, півник – курник, пташка – гніздо, корова – хлів, кінь – стійло у стайні), а потім пояснити свій вибір. | Завантажити |
Написання літери В | | Це завдання - перший крок до написання букв української абетки та здобуття навичок красивого почерку. Спочатку дитина з'єднує пунктирні лінії, щоб попрактикуватися в здобутті навичок дрібної моторики, необхідних для подальшого написання букви «В». Потім для практики дитина кілька разів пише букву «В» за допомогою пунктирних ліній. І, нарешті, пише букву «В» повністю самостійно у спеціально відведеному місці. | Завантажити |
Написання літери Г | | Це завдання - перший крок до написання букв української абетки та здобуття навичок красивого почерку. Спочатку дитина з'єднує пунктирні лінії, щоб попрактикуватися в здобутті навичок дрібної моторики, необхідних для подальшого написання букви «Г». Потім для практики дитина кілька разів пише букву «Г» за допомогою пунктирних ліній. І, нарешті, пише букву «Г» повністю самостійно у спеціально відведеному місці. | Завантажити |
Коментарi